Kraj

Lakma Strefa rusza z dużą loterią konsumencką

Do wygrania w konkursie m.in. Toyota Aygo.

Lakma Strefa rusza z dużą loterią konsumencką
Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem października uruchomił “Wielką Loterię marek Sidolux i Perlux”. Do wygrania w ramach loterii są samochody Toyota Aygo XPlay oraz nagrody pieniężne – codziennie 10 osób wygra 100 zł, co tydzień jedna osoba zdobędzie 1000 zł.
Loteria trwa od 16 października 2017 r. do 17 grudnia 2017 r.
To pierwsza w historii Lakmy tak duża ogólnopolska akcja konsumencka połączona z kampanią marketingową, marek Sidolux i Perlux. Wystartowała ona we wrześniu i objęła m.in. prasę branżową (MMP24 z 22 września). W październiku działania obejmą promocję w internecie oraz intensywną reklamę w radiu i TV.
Wsparcie kampanii marketingowej obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju, w których zostaną zamieszczone informacje o loterii oraz dedykowane ekspozycje displayowe. Na ekspozycjach sklepowych oraz na samych produktach biorących udział w konkursie pojawią się specjalne zawieszki z informacją o loterii i naklejki.
Za obsługę loterii i jej organizację odpowiada agencja i360. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos. Za zakup i planowanie mediów odpowiada U2 Media.