Zagranica

Warburtons z kampanią trawestującą "Dumę i uprzedzenie"

Główną rolę w 3,5-minutowym spocie autorstwa WCRS zagrał komik Peter Kay.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4uCeeVl_He4%22%7D
Marka pieczywa Warburtons wystartowała na Wyspach Brytyjskich z kampanią reklamową autorstwa WCRS. Trzyipółminutowy spot utrzymany jest w konwencji pastiszowej, trawestuje produkcję “Duma i uprzedzenie”. W w roli głównej wystąpił komik Peter Kay. Wciela się on w kilka postaci, m.in. przedstawiciela handlowego, który zgłasza się do samego prezesa Johna Warburtonsa.
W poprzednich odsłonach kampanii w spotach wystąpili m.in. Sylvester Stallone i Kermit, postać z “The Muppet Show”.

(Campaign)