Kraj

MTV Music ruszy w połowie października

Będzie to lokalnie przygotowywany kanał muzyczny.

W portfolio Viacom International Media Networks (VIMN) od 17 października pojawi się nowy kanał MTV Music, który zastąpię Vivę. MTV Music będzie w pełni lokalnie przygotowanym kanałem muzycznym. Stacja prezentować będzie hity międzynarodowych gwiazd i lokalnych artystów, światowej klasy wydarzenia, takie jak MTV Video Music Awards, MTV EMA, MTV Movie & TV Awards, relacje z festiwali i koncertów w Polsce i na świecie. W świat nowości i show-biznesu widzów wprowadzać ma Nina Cieślińska w codziennym programie newsowym „MTV Bites”. Ramówka MTV Music wpisuje się w nową strategię programową kanałów VIMN, w której znacznie większy nacisk został położony na lokalne produkcje.

Lokalne produkcje pojawiają się też na innych antenach VIMN. 12 października na kanale Comedy Central odbędzie się premiera „Drunk History – Pół litra historii”, w którym znane osobistości polskiego show-biznesu opowiedzą o zabawnych, często nieznanych wydarzeniach z dziejów Polski.

Po debiucie nowej stacji w portfolio VIMV w Polsce będą kanały: Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV Polska, MTV Music, MTV Live HD, MTV Rocks, MTV Hits, MTV Dance, VH1, VH1 Classic, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD.

Rok temu polski oddział VIMN Poland dołączył do regionu CEE & Israel. Na czele poszerzonego regionu stanął Bartosz Witak, senior vice president i general manager, o czym w serwisie MMP24 pisaliśmy 20 września 2016 r.