Kraj

"Kukbuk" wzmacnia zespół

Szeregi redakcji zasilili: Małgorzata Minta, Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Magdalena Olszewska, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek.

Magazyn kulinarno-lifestyle’owy “Kukbuk” wzmocnił zespół o sześć nowych osób, które zasiliły redakcję, dział graficzny oraz dział marketingu. Pracę w tytule rozpoczęli: Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Magdalena Olszewska, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek. Z wydawnictwem podjęła stałą współpracę Małgorzata Minta – do tej pory związana z “Gazetą Wyborczą”.
Agnieszka Berlińska objęła stanowisko zastępczyni redaktorki naczelnej. Wcześniej była m.in. sekretarzem literackim Teatru Narodowego za dyrekcji Jerzego Grzegorzewskiego, a także redaktorką naczelną serwisów internetowych Krajowego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji w UE oraz Europejskiego Kongresu Kultury. Współpracowała z Narodowym Instytutem Audiowizualnym. Ostatnio Berlińska pracowała w miesięczniku “Weranda Country”, którego była redaktorką naczelną oraz jako zastępczyni redaktorki naczelnej w magazynie “Usta”.
Monika Rosłoniec została redaktorką wydania internetowego. Od kilku lat związana jest z branżą kulinarną jako specjalistka od social mediów. Zajmowała się marketingiem w restauracji Belvedere i pełniła funkcję community managera w portalu gastronomicznym Zomato. Jest współwłaścicielką firmy produkującej filmy kulinarne Foodoo.
Magdalena Olszewska rozpoczęła współpracę z tytułem na stanowisku copywritera. Przez ostatnie trzy lata pracowała w wydawnictwie internetowego magazynu o kulturze i dobrym stylu życia „Enter the Room” oraz feministycznego kwartalnika „Girls Room”.
Do działu graficznego “Kukbuka” dołączył Marcin Liwarski, który przez ostatnie pięć lat pracował w londyńskiej agencji kreatywnej Plus Agency jako grafik. Brał tam udział w tworzeniu “Supplement Magazine” – magazynu o modzie, kulturze i sztuce wydawanym dwa razy w roku. Skończył studia na London College of Communictation (część University Arts of London) na kierunku Magazine Publishing.
Z kolei Zuzanna Rożek objęła stanowisko digital marketing specialist. Poprzednio pracowała w agencji Isobar w ramach zintegrowanego zespołu obsługującego Grupę Cyfrowy Polsat. Wcześniej jako account manager w serwisie informacji biznesowej EMIS odpowiadała za klientów z regionu EMEA.
Małgorzata Minta rozpoczęła stałą współpracę z wydawnictwem i dołączyła do zespołu redakcyjnego. Blogerka (MintaEats.com), pomysłodawczyni oraz prowadząca pierwszą konferencję poświęconą blogosferze kulinarnej Food Blogger Fest. Współautorka książki “Apetyty na Polskę” – oficjalnej publikacji przygotowanej na wystawę Expo 2016 w Mediolanie. Współpracuje z “Gazetą Wyborczą”, “Gazetą Stołeczną” i magazynem “Wysokie Obcasy”. Wcześniej była m.in. redaktorką naczelną serwisu kulinarnego Ugotuj.to (Agora).