M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sieć stacji paliw Moya startuje z kampanią [wideo]

Maciej Florek | 10 października 2017, 06:00

Kampanii towarzyszy idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.

W ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, internecie i na ponad 150 stacjach paliw Moya ruszyła kampania promocyjna. Na stacjach można wygrać: co dwa tygodnie dwie Skody Fabia, a codziennie (w dni
robocze) dwa razy po 500 zł na paliwo i podzielić się nimi z wybraną osobą.

Za mechanizm, koncepcję kreatywną i nadzór nad kampanią odpowiada Goodagency. Kreacją scenariusza oraz całością produkcji filmowej zajął się dom produkcyjny Mucha (scenariusz i reżyseria: Mateusz Pleskacz). Dom mediowy Infinity Media odpowiedzialny jest za planowanie i zakup kampanii w telewizji, a za planowanie i zakup internetu - agencja mediowa Bidlab.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,