Kraj

Vichy wybrało agencję PR

LoveBrand Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy. Marka podkreśla w działaniach "siłę kobiet".

LoveBrands Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy. W 2016 r. marka Vichy rozpoczęła komunikację w ramach nowej platformy komunikacyjnej “Poznaj źródło swojej siły”. Kontynuując tę komunikację, marka należąca do L’Oreal Polska, podjęła decyzję o wyborze nowego partnera w zakresie public relations i w drodze przetargu wybrała do współpracy agencję LoveBrands Relations.
Agencja ma za zadanie opracowanie działań wizerunkowych, które pozwolą marce na ugruntowanie nowego pozycjonowania.
W listopadzie 2016 r. na zlecenie marki Vichy firma badawcza IQS przeprowadziła badanie eksploracyjne, które miało na celu doprecyzowanie, jak Polki rozumieją pojęcie “siły kobiet”. Badanie wykazało, że kobieca siła interpretowana jest zdecydowanie w inny sposób, niż siła męska. Ta ostatnia kojarzona jest dość jednoznacznie
z fizycznością, podczas gdy kobiecą siłę Polki traktują jako określone nastawienie psychiczne.
Te i inne wnioski z badania zainspirowały Vichy do kontynuowania działań komunikacyjnych na bazie idei
“kobiecej siły”, a marka ma niebawem zdradzić szczegóły dalszych działań.
Nowy program społeczny Vichy „Siła Kobiet” ma za zadanie zachęcić kobiety do tego, by doceniły i pielęgnowały swoją wewnętrzną siłę, a także dzięki przykładom silnych kobiet, które z powodzeniem realizują ważne i potrzebne społecznie inicjatywy, promować kobiety, którym to się udaje.
Do programu “Siła kobiet” Vichy zaprasza wszystkie organizacje pożytku publicznego, które zostały założone
lub współzałożone przez kobiety i które nadal są przez kobiety zarządzane. W ramach programu zostaną przyznane  dotacje i mikrodotacje na realizację celów statutowych. 15 wybranych przez jury programu organizacji otrzyma po 2 tys. zł. Dodatkowo trzy spośród nich otrzymają dotacje w wysokości 20 tys. zł. Organizacje mogą zgłaszać się do programu w ramach trzech kategorii: Kobiety dla zdrowia (działalność związana m.in.
z profilaktyką zdrowotną), Kobiety dla biznesu (działalność związana z aktywizacją zawodową i propagowaniem przedsiębiorczości kobiet) i Kobiety dla społeczeństwa (np. działalność związana z ekologią, sztuką czy równouprawnieniem).
Aby zgłosić swoją organizację do programu, należy wejść na stronę www.poczujswojasile.pl, zapoznać się ze szczegółowym regulaminem, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wysłać go do organizatorów nie później 
niż do 30 listopada 2017 r.
Do 31 grudnia 2017 r. jury zweryfikuje przesłane zgłoszenia i na tej podstawie wyłoni 15 finalistów, którym przyzna gwarantowane mikrodotacje. O tym, które organizacje otrzymają trzy główne dotacje, zadecyduje głosowanie internautów.