Kraj

Wyborowa od Mistrza w social mediach

Akcję przygotowała agencja McCann & MRM. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez Daniela Jaroszka i Mateusza Dziekońskiego, a produkcją zajęło się studio Lemon Film.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyN_PdXSvYs8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Agencja reklamowa McCann & MRM przygotowała krótki film opowiadający historię Wyborowej od Mistrza – specjalnej edycji wódki Wyborowa. Według producenta cechuje ją wyjątkowo łagodny smak, który zawdzięcza spirytusowi pochodzącemu z rolniczej gorzelni w Radziczu. Jej receptura została stworzona przez mistrza gorzelnictwa – Łukasza Karmowskiego. Film opowiada o rodzinnej tradycji i pasji, połączonej z 90-letnią historią marki Wyborowa. Będzie on emitowany w kanałach social media.

Za kreację odpowiada McCann & MRM, a za produkcję studio Lemon Film. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez duet Lads w składzie Daniel Jaroszek i Mateusz Dziekoński.