Zagranica

Seria niefortunnych zdarzeń w norweskiej kampanii mleka

Za kreację odpowiada agencja Try.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgwDcO9T-aLE%22%7D
W Norwegii wystartowała kampania mleka marki Tine, za której kreację odpowiada agencja z Oslo – Try. Spot pokazuje dzieci, które podczas codziennych zabaw i aktywności doznają licznych urazów, uszkodzeń albo biorą udział w drobnych wypadkach.
W tle słyszymy piosenkę “It’s Hard Knock Life” z musicalu “Annie”. Spot kończy się przekazem, że aktywne ciała dzieci potrzebują solidnego paliwa.

(AdAge)