Kraj

Coca-Cola Poland Services kontynuuje kampanię flagowej marki

Pod koniec lutego br. rozpoczął się kolejny etap realizowanej od początku br. kampanii reklamowej Coca-Coli (Coca-Cola Poland Services) przygotowanej przez...

Pod koniec lutego br. rozpoczął się kolejny etap realizowanej od początku br. kampanii reklamowej Coca-Coli (Coca-Cola Poland Services) przygotowanej przez agencję reklamową Publicis (o wcześniejszych etapach informowaliśmy w DS “MMP” z 11 stycznia br.). Celem działań reklamowych jest podkreślenie codziennego, uniwersalnego charakteru marki, dlatego jest ona realizowana pod hasłem “Dla wszystkich i dla każdego”. Nowy spot, przygotowany początkowo tylko z myślą o kinach, będzie emitowany również w telewizji: w Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV4. Reklama nawiązuje do emocji wywołanych u konsumentów przez oglądane filmy fabularne, a hasło reklamowe spotu nawiązuje do rożnych gatunków filmowych. Równocześnie w telewizjach muzycznych rozpoczęła się emisja kolejnej, trzeciej wersji spotu, tym razem bazującej na emocjach związanych z odbiorem różnych gatunków muzycznych. W każdym z filmów w roli bohaterów występują butelki, kapsle, puszki i szklanki Coca-Coli. Wykorzystano je do stworzenia serii symbolicznych scen komentowanych przez narratora. Dokładny plan mediowy i termin zakończenia kampanii nie zostały ujawnione. (AMS)