Kraj

Beata Golubińska wiceprezesem ds.operacyjnych w Media Impact Polska

Obejmie funkcję wiceprezesa ds.operacyjnych w Media Impact Polska.

Beata Golubińska wiceprezesem ds.operacyjnych w Media Impact Polska
Poprzednio to stanowisko zajmował Rafał Karski, który z końcem lipca zakończył pracę w firmie. Beata Golubińska będzie odpowiedzialna za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy, jak np. Ad Operations, marketing, komunikacja czy kontroling. Do zadań Golubińskiej będzie też należało wdrożenie systemu edukacyjnego w Media Impact Polska.

– Beata ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu systemów edukacyjnych w dużych grupach mediowych, a takie projekty wpisują się w nasze cele strategiczne na przyszłość – komentuje Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska.

Beata Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W tym ostatnim w 2007 r. awansowała na wiceprezesa ds.mediów (Media VP), a w 2013 na COO. W 2016 r. rozpoczęła pracę w Publicis Media jako chief capability officer. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii zachowań konsumenta.