Kraj

W przyszłym tygodniu startuje 100% Retail & Fashion

Nad dwudniowym spotkaniem specjalistów branży mody "Media & Marketing Polska" objęło patronat.

W przyszłym tygodniu startuje 100% Retail & Fashion
W tym tygodniu w Sopocie odbędzie się czwarta edycja wydarzenia 100% Retail & Fashion. 
Wizerunek, strategia, visual merchandising, omnichannel – to tylko kilka z wielu tematów prezentowanych podczas tegorocznej edycji, która odbędzie się 19-20 października w Grand Sofitel Hotel w Sopocie.
W spotkaniu wezmą udział specjaliści z branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej, by spotkać się i porozmawiać o najlepszych case study z rynku. Poruszane tematy dotyczą szeroko rozumianego zarządzania marką fashion – od wizerunku po narzędzia wspierające sprzedaż.
Podczas dwóch dni prelekcji przedstawiciele marek Bizuu, Answear.com, Zień, Deni Clear Milano, Allani, Domodi czy współpracującego z Orsay showroomu Khaki przybliżą case studies swoich marek, podzielą się wiedzą o budowaniu skutecznej strategii marketingowej, najnowszych narzędziach komunikacji, analizie danych oraz miernikach sukcesu swoich działań.
Kolejne poruszane zagadnienia to influencer marketing, e-commerce, content marketing, współpraca z gwiazdami i mediami oraz najnowsze trendy zakupowe online i offline.
Patronem medialnym wydarzenia jest “Media & Marketing Polska”.