Kraj

BBDO i OMD dla Getin Banku

Bank promuje swoje nowe flagowe Konto Proste Zasady.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzHiXsmpOfbo%22%7D
Jak już informowaliśmy w MMP24.pl, Getin Bank (Getin Noble Bank) upraszcza ofertę rachunków osobistych – wprowadzając na miejsce dotychczasowych jedno nowe Konto Proste Zasady. Wystarczy jedna płatność kartą w miesiącu i klient nie ponosi żadnych opłat za prowadzenie rachunku, kartę debetową, przelewy internetowe oraz wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w Polsce.

– Konto osobiste to najważniejszy produkt bankowy. To z niego płacimy za rachunki i bieżące zakupy, to na nie otrzymujemy pensję czy stypendium. Większość z nas korzysta z niego na co dzień, dlatego tak ważne jest, żeby było oparte na przejrzystych i zrozumiałych warunkach. Takie właśnie jest Konto Proste Zasady. Jest ono naszą odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują prostych i przyjaznych rozwiązań – przekonuje Marek Ubysz, dyrektor departamentu kont i depozytów Getin Noble Banku.

Wprowadzenie nowego flagowego rachunku bank wspiera telewizyjną kampanią reklamową. Kreację reklam przygotowuje agencja reklamowa BBDO Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy OMD (Optimum Media), który niedawno przejął ten budżet od Spark Foundry (dawniej: Mediavest, należący do Publicis Media).