Kraj

Zmiany w dziale sprzedaży Media Impact

Awansują Zbigniew Wierzchołowski i Arkadiusz Kołodziej.

Od 1 grudnia Zbigniew Wierzchołowski, dotychczasowy dyrektor segmentu SME (średnie i małe przedsiębiorstwa), obejmie funkcję dyrektora nowo utworzonego departamentu sprzedaży regionalnej i SME. Departament będzie się składał z trzech działów: działu sprzedaży regionalnej, działu sprzedaży SME oraz działu telesprzedaży i obsługi klienta. Zbigniew Wierzchołowski będzie odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż oferty Media Impact Polska dla klientów regionalnych oraz dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Tego samego dnia Arkadiusz Kołodziej przejmie stanowisko dyrektora działu sprzedaży regionalnej. Zastąpi Bartosza Kwarciaka, który postanowił odejść z Media Impact Polska pod koniec listopada. Arkadiusz Kołodziej będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołami sprzedaży regionalnej oraz współtworzenie i realizację strategii sprzedaży dla całego segmentu.

– Połączenie dwóch działów działających w regionach jest naturalną konsekwencją rozwoju dla tego obszaru. To bardzo ważna część naszej działalności komercyjnej, ciągle rozbudowujemy ofertę zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla klientów regionalnych – mówi Mariusz Wąsiński, wiceprezes zarządu Media Impact Polska.

Zbigniew Wierzchołowski jest związany z Grupą Onet od sierpnia 2015 r. Wcześniej pracował w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. Arkadiusz Kołodziej jest związany z Media Impact Polska od 2014 r. jako regionalny kierownik sprzedaży, a z Grupą Onet od 2010. Przedtem pracował w Telekomunikacji Polskiej (później Orange Polska SA) oraz Eniro Polska.