Kraj

MPM dziękuje Polakom za gościnność

Wystartowała telewizyjna kampania marki sprzętu AGD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc4z7u2efYVA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. Kampania zatytułowana “MPM. Włącz gościnność” poprzez pokazanie bohaterów różnych narodowości mieszkających w Polsce zachęca do wspólnego spędzania czasu przy porannej kawie, obiedzie czy organizacji większych przyjęć.
Kampania potrwa do końca października. Opiera się na czterech wersjach spotu 15-s z różnymi zakończeniami i pięciu spotach 30-s on-line, w których każdy z bohaterów opowiada swoją historię, nawiązującą do polskiej gościnności. Kampania ma na celu zaprezentowanie najlepszych rozwiązań firmy MPM, obecnej na polskim rynku od 30 lat.
W ramach kampanii online powstała strona WWW, która przedstawia historie bohaterów spotów reklamowych i ciekawe przepisy kulinarne. Na stronie można znaleźć także przewodnik po ofercie MPM.
Nowe spoty wyświetlane będą we wszystkich głównych ogólnoinformacyjnych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Kampania obejmuje również banery sponsorskie oraz działania w online (m.in. VoD Onet Player). Kampania została zaprojektowana przez agencję kreatywną Pompidou. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Five Media.