Kraj

SSL Healthcare Polska rozpocznie w kwietniu kampanię marki Scholl

Firma SSL Healthcare Polska w kwietniu br. rozpocznie kampanię reklamową jednej ze strategicznych w swoim portfolio grup produktów - kremów...

Firma SSL Healthcare Polska w kwietniu br. rozpocznie kampanię reklamową jednej ze strategicznych w swoim portfolio grup produktów – kremów i peelingów do pielęgancji stóp marki Scholl. Wiąże się to m.in. z unowocześnieniem opakowań produktów, wycofaniem niektórych pozycji ze sprzedaży i zastąpieniem ich przez nowości. Kampania przybierze charakter edukacyjny i będzie opowiadać o kompleksowej pielęgnacji stóp, jaką można przeprowadzić za pomocą kosmetyków Scholl. Komunikaty reklamowe pojawią się w prasie i na outdoorze oraz w internecie. Firma korzysta z wizuali zaprojektowanych przez agencję McCann-Erickson Manchester. W Polsce ich adaptacją zajmuje się lokalna agencja Human Ad. Media planuje i kupuje Universal McCann. Preparaty do pielęgnacji stóp są kluczowym biznesem SSL Heathcare w Polsce, z którego czerpie znaczne wpływy. W mniejszym stopniu napędzają je sprzedaż obuwia i akcesoriów. Scholl jest liderem rynku preparatów do pielęgnacji stóp, choć swoich udziałów nie komentuje, najwięksi konkurenci to tanie polskie marki: Pollena Eva, Pollena Malwa, Pharma CF i Uroda. Marketer dąży do wprowadzenia preparatów Scholl do gabinetów kosmetycznych. (MKS)