Kraj

Coccodrillo rusza z kampanią

Ogólnopolskie działania OOH koordynuje agencja Pomarańcza z Poznania.

Coccodrillo rusza z kampanią
Marka ubrań i akcesoriów dla dzieci Coccodrillo wystartowała z ogólnopolską kampanią promocyjną w OOH. Za jej realizację odpowiada poznańska agencja Pomarańcza. Agencja przygotowała koncept kreatywny, realizację sesji i egzekucję kreatywną kampanii. 
Od kilku lat fundamentem komunikacji Coccodrillo są wizerunkowe sesje fotograficzne z udziałem dziecięcych modeli. Dwa razy w roku – wiosną i jesienią – przy okazji wprowadzania na rynek nowych kolekcji działania promocyjne marki są intensyfikowane. Tak też stało się tym razem –  zróżnicowane materiały z sesji, zarówno te bardziej wizerunkowe, jak i te produktowe, zostały wykorzystane w kreacjach billboardów i citylightów umieszczonych w wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce. Uzupełnieniem kampanii jest także aktualny katalog oraz materiały POSM, m.in. aranżacje witryn sklepowych. Marka nie informuje, kto na potrzeby działań kupuje media.