M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Intensywna kampania dla nowego Mercedsa C Class

Serwis Dzienny | 6 kwietnia 2000, 00:00

Koncern DaimlerChrysler oficjalnie ogłosił, że premiera zmodernizowanego Mercedesa C Class, będzie mieć miejsce 12 maja. Premiera zostanie wsparta bardzo intensywną...

Koncern DaimlerChrysler oficjalnie ogłosił, że premiera zmodernizowanego Mercedesa C Class, będzie mieć miejsce 12 maja. Premiera zostanie wsparta bardzo intensywną kampanią reklamową. Najnowszy model Mercedesa zostanie początkowo wprowadzony w Europie, za wyjątkiem Wielkiej Brytanii, gdzie pojawi się kilka miesięcy później. Do USA oraz Japonii zostanie wprowadzony we wrześniu br. Najniższa cena tego modelu wynosić będzie 25 tys. USD, jeszcze w tym roku koncern zamierza wyprodukować 160 tys. sztuk tego modelu, natomiast w roku przyszłym - 258 tys. W Niemczech kampania z udziałem znanej skrzypaczki Vanessy Mae została przygotowana przez agencję Springer & Jacoby z Hamburga, zakupem mediów zajmie się OMD. Na pozostałych rynkach kampanie reklamowe zostały przygotowane przez agencje lokalne.