Kraj

Wystartowała kampania reklamowa marki Prezentmarzeń

Jej celem jest zaktywizowanie Polaków do podjęcia jesiennych wyzwań związanych z realizacją sportów ekstremalnych i niestandardowych rozrywek, w których specjalizuje się firma Emotivo.

Wystartowała kampania reklamowa marki Prezentmarzeń
Pod hasłem “Wyłącz jesień” ruszyła kampania reklamowa marki Prezentmarzeń. Jej celem jest zaktywizowanie Polaków do podjęcia jesiennych wyzwań związanych z realizacją sportów ekstremalnych i niestandardowych rozrywek, w których specjalizuje się firma Emotivo, właściciel marki.
Kampania bazuje na promowaniu aktywnego stylu życia i poszukiwaniu ciekawych przeżyć zamiast siedzenia na kanapie. Kampania obejmuje media społecznościowe oraz elementy outdoorowe w postaci wykorzystania telebimów w wybranych galeriach handlowych na terenie Polski, gdzie marka Prezentmarzeń posiada punkty stacjonarne.
Adresatami kampanii są kobiety i mężczyźni w wieku 25-50 lat, u których w czasie jesieni można zaobserwować spadek aktywności fizycznej i sezonowe obniżenie nastroju. Hasło przewodnie “Wyłącz jesień” buduje przekaz bazujący na zanegowaniu pasywnego spędzania czasu podczas chłodnych, ponurych dni i wzbudzeniu chęci do spróbowania nowych, niestandardowych aktywności.
Lot w tunelu aerodynamicznym, jazda off road, escape room, wyprawa na quadach – to wybrane przeżycia z ponad 2500 propozycji, do których nakłania marka Prezentmarzeń.
Przygotowując się do realizacji kampanii, serwis Prezentmarzeń zrealizował również sondę, pytając ponad 1800 Polaków o sposoby na jesienną chandrę. Jak pokazały jej wyniki, aż 41 proc. ankietowanych jest gotowych na podjęcie niestandardowych form spędzania czasu, jak na przykład kreatywne rozrywki oraz sporty ekstremalne, a 22 proc. respondentów już o tym myślało.
Za koncept kreatywny kampanii “Wyłącz jesień” i kreację odpowiada dział marketingu firmy Emotivo, właściciel marki Prezentmarzeń. Kampania potrwa do końca listopada br.