Kraj

Badura z kampanią w telewizji

Kolekcja jesień/zima 17/18 w intensywnych działaniach w telewizji.

Badura z kampanią w telewizji
Wystartowała nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Marka opowiada o nowej kolekcji przez pryzmat historii samoświadomych i pewnych siebie kobiet. Szeroko zakrojone działania, promujące zróżnicowaną kolekcję, mają odzwierciedlać różne oblicza kobiecości, ich potrzeby i wyzwania przed nimi stojące. W ramach aktywności prowadzona jest kampania sponsoringowa, która obejmuje teleturniej “Milionerzy” oraz wybrane sprofilowane stacje telewizyjne.
Przy kampanii Badura po raz trzeci współpracuje z ambasadorką marki – Anetą Kręglicką. W duecie z byłą miss świata występuje Anna Jagodzińska – top modelka, która jako jedyna Polka pojawiła się na okładce amerykańskiego wydania magazynu “Vogue”.