Kraj

Toyota Motor Poland rozpoczęła kolejne działania wizerunkowe

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamową promującą wizerunek marki Toyota. Działania reklamowe potrwają co najmniej miesiąc. Celem kampanii jest zainteresowanie...

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamową promującą wizerunek marki Toyota. Działania reklamowe potrwają co najmniej miesiąc. Celem kampanii jest zainteresowanie klientów nową ofertą Toyoty, w efekcie zachęcenie do odwiedzenia salonów. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 30-59 lat, z dochodami średnimi i powyżej, zamieszkałe w miastach liczących 50 tys. i więcej mieszkańców. Wykorzystane media w kampanii reklamowej to telewizja, prasa, radio oraz internet. W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN Siedem, TVN24, TVN Turbo, National Geographic, Discovery, Canal Plus. W ramach kampanii radiowej spoty będą emitowane w: Radiu Zet, RMF FM i Trójce. Działania w prasie będą miały miejsce w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opinii. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia. (JP)