Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamową promującą wizerunek marki Toyota. Działania reklamowe potrwają co najmniej miesiąc. Celem kampanii jest zainteresowanie klientów nową ofertą Toyoty, w efekcie zachęcenie do odwiedzenia salonów. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 30-59 lat, z dochodami średnimi i powyżej, zamieszkałe w miastach liczących 50 tys. i więcej mieszkańców. Wykorzystane media w kampanii reklamowej to telewizja, prasa, radio oraz internet. W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN Siedem, TVN24, TVN Turbo, National Geographic, Discovery, Canal Plus. W ramach kampanii radiowej spoty będą emitowane w: Radiu Zet, RMF FM i Trójce. Działania w prasie będą miały miejsce w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opinii. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia. (JP)