Kraj

Ambra wprowadza pod marką Cin & Cin wina spokojne

Nowość wspierana kampanią.

Ambra wprowadza pod marką Cin & Cin wina spokojne
Największa w kraju firma winiarska Ambra SA wprowadza na rynek pod swoją sztandarową marką Cin & Cin włoskie wina spokojne. Są to słodkie wina w trzech odmianach: Bianco, Rosso i Rose. Jak reklamuje producent: włoskie, lekkie, przyjemne i bardzo kobiece.


– 54 proc. polskiego rynku wina to sprzedaż win w przedziale cenowym 12-20 zł. Polacy piją coraz więcej win spokojnych, najchętniej wybierając wina słodkie i półsłodkie. To najszybciej rosnący segment – wskazuje Tomasz Pawlicki, brand manager Cin & Cin w Ambrze.

Wina wejdą do sprzedaży w dużych sieciach handlowych i sklepach handlu tradycyjnego w sugerowanej cenie detalicznej 17,99 zł za butelkę.

Swoje nowości Ambra będzie wspierała kampanią TV i online oraz poprzez materiały POS i ekspozycje w sklepach.

Projektowaniem opakowań produktów Ambry zajmuje się agencja Brandy Design. Oprócz niej firma współpracuje także m.in. z agencjami: Mind Progress, Los Mejores, Chapter 1, domem produkcyjnym D35 oraz agencją mediową SDE Media & Events. Nie udało nam się ustalić, czy i które z nich będą zaangażowane w kampanię nowych win Cin & Cin.