Kraj

Karty Netfliksa w salonikach Kolportera

Klienci saloników prasowych będą mogli kupić karty podarunkowe.

Od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix. Netflix wprowadził karty podarunkowe dla polskich użytkowników w październiku br. Oferuje karty w dwóch nominałach: 60 zł i 120 zł. Za ich pomocą można opłacić jeden z trzech wybranych w serwisie planów i przedłużyć aktywność konta. Zdaniem Dariusza Materka, rzecznika prasowego Kolportera, wprowadzenie kart Netfliksa do oferty to odpowiedź na częste zapytania klientów.

Netflix to jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów VoD, umożliwiający oglądanie filmów, seriali i programów na dowolnym urządzeniu. Obecnie korzysta z niego 104 mln użytkowników w ponad 190 krajach. Serwis każdego dnia udostępnia łącznie ponad 125 mln godzin filmów, seriali i programów. W Polsce Netflix wystartował w styczniu 2016 r., jedenaście miesięcy później korzystało z niego ok. 400 tys. osób. Właściciel serwisu nie podaje oficjalnych wyników

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią blisko 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.