M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa ZPR skupia pod marką TO Wideo ofertę kontentową wideo wszystkich swoich podmiotów

Piotr Machul | 3 listopada 2017, 06:00

Produkcje dystrybuowane będą zarówno poprzez strony internetowe, jak i kanały social mediowe.

Grupa ZPR Media wprowadza markę TO Wideo, która będzie skupiać wideokontent powstający w ramach wszystkich mediów grupy. Produkcje TO Wideo dystrybuowane będą zarówno poprzez strony internetowe, jak i kanały socialmediowe.

Pod szyldem TO Wideo prezentowane będą krótkie filmy poświęcone różnym tematom. Treści powstawać będą w oparciu o charakter poszczególnych brandów Grupy ZPR Media (np. TO Eska, TO Super Express, TO Murator) i będą podporządkowane różnorodnym kategoriom tematycznym m.in. TO Polska, TO Pilne, TO Smak, TO Show, TO Sport. - Stworzenie marki TO Wideo podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w internecie. Spójna komunikacja wizualna dla wszystkich produkcji wideo, powstających w ramach Grupy ZPR Media, ułatwi identyfikację i dotarcie do właściwego odbiorcy. Na rynku zamierzamy wyróżniać się wysoką jakością kontentu. Korzystając z wiedzy i technologii, którą dysponujemy, będziemy oferować w internecie materiały wyprodukowane w jakości telewizyjnej – zapowiada Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu TO Wideo.

Za produkcję materiałów TO Wideo odpowiada dotychczasowy newsroom telewizyjny Nowej TV, który przekształcony został w Agencję Produkcji Wideo. Zakres zadań agencji obejmuje: tworzenie scenariuszy, realizację filmów, przygotowywanie i emisję codziennego serwisu informacyjnego „24 godziny” dla Nowej TV oraz dystrybucję w sieci newsów z serwisu. Szefem Agencji Produkcji Wideo jest Tomasz Sygut.

Czytaj więcej na temat: , , , ,