M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Santen rusza z pierwszą kampanią w Polsce [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 3 listopada 2017, 06:00

Firma prowadzi działania dla marki Cationorm.

Ruszyła kampania Cationormu (Santen Oy) - emulsji przeznaczonej dla osób z objawami zespołu suchego oka. Grupa docelowa, do której kierowana jest komunikacja, to przede wszystkim kobiety z większych miast, w wieku 30-50 lat. Kampania jest realizowana w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie. Równolegle Santen prowadzi komunikację produktu wśród lekarzy specjalistów.

Firma Santen obsługiwana jest w wyniku rozstrzygniętego przetargu przez firmę Media People działającą w konsorcjum z kolektywem strategicznym Melting Pot oraz agencją kreatywną Mantra Media. Film został zrealizowany przez dom produkcyjny Monte Video.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,