M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwa domy mediowe na short-liście w przetargu Orange

Maciej Florek | 3 listopada 2017, 06:00

Do dalszego etapu procesu przeszły Initiative (IPG Mediabrands) i Zenith (Publicis Media) - wynika z naszych informacji.

Orange Polska zawęził listę agencji w przetargu na planowanie i zakup mediów. Jak wynika z naszych ustaleń, w kolejnym etapie znalazły się dwa domy mediowe i są to broniący budżetu Initiative (IPG Mediabrands) i Zenith (Publicis Media). Tym samym z postępowania odpadły domy mediowe Arena Media (Havas Media Group) i MEC (WPP/GroupM). Biuro prasowe klienta nie skomentowało naszych informacji.

W 2016 r. Orange wydało na reklamy 523,1 mln zł, a w pierwszym półroczu 2017 r. - 208,3 mln zł (dane cennikowe za Kantar Media).

Czytaj więcej na temat: , , , ,