M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka herbaty PG Tips robi przegląd agencji

( red. ) | 3 listopada 2017, 06:00

Jedna z najpopularniejszych marek herbaty w Wielkiej Brytanii ocenia dotychczasowe osiągnięcia.

Brytyjska marka herbaty PG Tips dokonuje przeglądu agencji, z którymi współpracuje. Obecnie budżetem promocyjnym marki opiekuje się agencja Mother, PG Tips obiecuje podjęcie decyzji w sprawie ewentualnej dalszej współpracy do końca roku. 
W 2015 r. agencja Mother stworzyła reklamy dla marki z hasłem "Keep it tea". Jedną z bohaterek kampanii jest małpka, która zamiast poszukiwać nowych smaków decyduje się na filiżankę herbaty. Na potrzeby ówczesnej kampanii firma AnalogFolk stworzyła również serię GIF-ów pod hasłem "Morning moods".
Właścicielem marki jest Unilever, który w ciągu ostatniego roku wyraźnie ściął wydatki reklamowe - w pierwszej połowie 2017 r. o 17 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim. Do 2019 r. gigant FMCG chce zaoszczędzić na marketingu ok. 2 mld euro.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , ,