M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Winiary wystartowało z loterią promocyjną

Katarzyna Woźniak | 3 listopada 2017, 06:00

Za organizację loterii promocyjnej odpowiada Unique One.

W wyniku wygranego przetargu firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki Winiary pod hasłem "Smak na jesienne nagrody”. Akcja organizowana jest w sklepach sieci Biedronka.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 2 a 29 listopada br., a obejmują one produkty marki Winiary. Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Biedronka, należy jednorazowo kupić produkty marki biorące udział w loterii za min. 10 zł i wysłać SMS. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał.
Nagrody to 2400 kart na zakupy w sieci sklepów Biedronka o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem samochodów marki Peugeot 2008, spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń. Losowane będzie aż 10 samochodów.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży sieci sklepów Biedronka.

Czytaj więcej na temat: , , ,