M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Ptasiego Mleczka - Wedel wysyła zebrę na Safari

Katarzyna Woźniak | 3 listopada 2017, 06:00

Wystartowała również seria nowych spotów promujących różne sposoby konsumpcji Ptasiego Mleczka. Autorem jest PZL.

Marka słodyczy Wedel z portfolio Lotte Wedel wystartowała z kolejnymi odsłonami kampanii realizowanej pod hasłem "Poczuj dziecięcą radość", której odsłony oglądamy w różnych mediach od początku września (MMP24 z 5 września). Tym razem marka prezentuje kolejny spot z udziałem rezolutnej zebry, która komentuje ludzkie zachowania, a na grzbiecie wozi chłopca w czerwonym ubranku, który częstuje ludzi słodyczami. 

Równolegle w sieci pojawiły się 15-sekundowe spoty prezentujące różne strategie konsumpcji Ptasiego Mleczka. Wśród propozycji są m.in. "na inżyniera", "na złodzieja", naśladując mamę czy podczas zabawy z rodzeństwem czy kolegami i koleżankami. . Agencja PZL odpowiada za wypracowanie strategii komunikacji, kreację nowej platformy oraz realizację reklam ATL. Jednocześnie PZL odpowiada za nadzór kreatywno‑strategiczny nad działaniami pozostałych agencji w ramach tworzonej platformy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast kampanię w internecie prowadzi agencja J.
Przy realizacji spotów reklamowych agencję PZL wsparło produkcyjnie studio Oto Film. Stworzeniem zebry i efektów specjalnych zajęło się studio postprodukcyjne Human Ark, a udźwiękowieniem studio Halo Productions.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,