M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G startuje z kampanią olimpijską

Katarzyna Woźniak | 3 listopada 2017, 06:00

Na 100 dni przed rozpoczęciem igrzysk w Pyeongchang marketer zaczyna kampanię o miłości ponad podziałami.

Gigant FMCG P&G przed nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi Pyeongchang 2018 prezentuje nową odsłonę kampanii ”Z dumą wspieramy mamy” o sportowcach pokonujących uprzedzenia. Kampania startuje 100 dni przed ceremonią otwarcia igrzysk. Film pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdyby wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.

W filmie znalazło się sześć krótkich scen ukazujących walkę sportowców z uprzedzeniami, które są tak zróżnicowane jak dyscypliny, w których oni rywalizują: o dziewczynce dorastającej w kulturze, w której kobiecość wyklucza rywalizację; o chłopcu, który marzy o dyscyplinie sportu, na której uprawianie ledwo stać jego ciężko pracujących rodziców; o dzieciach różnych ras, wyznań i orientacji seksualnych, które nie mogą znaleźć nikogo podobnego do siebie, kto uprawiałby ich ukochaną dyscyplinę sportu.
Inspiracją dla Procter & Gamble byli sportowcy, których kariera zawodnicza i osobiste doświadczenia odzwierciedlają ideę kampanii: Michelle Kwan, Zahry Lari – trzykrotna mistrzyni kraju w łyżwiarstwie figurowym ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Mathilde Petitjean, Togo – pierwsza reprezentantka państwa Afryki Zachodniej w narciarstwie biegowym, Carina Vogt, Niemcy – pierwsza w historii złota medalistka w skokach narciarskich, podczas igrzysk olimpijskich.
Kampania jest częścią szerszych działań, w których firma wykorzystuje siłę przekazu reklamowego do inicjowania dyskusji na ważne tematy, takie jak np. uprzedzenie. P&G od dłuższego czasu prowadzi akcje promujące debatę dotyczące kwestii takich jak dyskryminacja ze względu na płeć (Ariel Share the Load, Always Like a Girl (#JakDziewczyna), SK-II Marriage Market Takeover,  Secret’s Ladies’ Room Stress Test czy We See Equal), rasę (The Talk) i orientację seksualną (Vicks Touch of Care).
 „Miłość ponad uprzedzenia” wyreżyserowała Alma Har’el, w której dorobku znajdują się m.in. uznane filmy „Bombay Beach” i „LoveTrue”. Spot będzie wyświetlany w pełnej, 93-sekundowej wersji cyfrowej i w skróconym wariancie telewizyjnym w ponad dwudziestu krajach. 

Czytaj więcej na temat: