Kraj

Pizza Dominium chce mieć 20 nowych lokali w 2005 r., rozpoczyna kampanię w Cinema City

Pizza Dominium, największa polska sieć restauracji sprzedających pizzę, zamierza w ciągu najbliższego roku otworzyć 20 nowych punktów sprzedaży działających na...

Pizza Dominium, największa polska sieć restauracji sprzedających pizzę, zamierza w ciągu najbliższego roku otworzyć 20 nowych punktów sprzedaży działających na zasadach franszyzy. – Staramy się lokalizować nasze placówki w centrach dużych miast, przy najbardziej ruchliwych ulicach. W Zakopanem mamy cztery pizzerie, w tym najwyżej w Polsce położoną na Kasprowym Wierchu, a drugą na Gubałówce – mówi Arkadiusz Koszliński, odpowiedzialny za działania marketingowe w Pizza Dominium. Obecnie sieć Dominium liczy 33 restauracje, w tym jedna prowadzona jest w Czechach, a druga w Moskwie. W kwietniu br. Dominium rozpocznie miesięczną kampanię reklamową przed seansami filmowymi w sieci kin Cinema City w całej Polsce. Działania reklamowe potrwają przez miesiąc, a ich charakter jest typowo promocyjny – przekaz dotyczy m.in. atrakcyjnej propozycji menu i jest kontynuacją trwającej na początku roku kampanii outdoorowej. – Wybraliśmy reklamę kinową ze względu na dotarcie do najbardziej interesującej nas grupy docelowej. Są to osoby wieku 19-35 lat – mówi Arkadiusz Koszliński. We wrześniu br. firma nie wyklucza przeprowadzenia kampanii telewizyjnej. Działaniami relamowymi dla Pizza Dominium zajmuje się agencja Headz Marketing, która obsługuje reklamodawcę w zakresie kreacji reklamowej i obsługi mediowej. Marka Pizza Dominium jest obecna w Polsce od 1993 r. Jej największym konkurentem są hiszpańska sieć TelePizza oraz amerykańska Pizza Hut. – Naszą największą zaletą jest polski charakter marki, co staramy się podkreślać w reklamie, oraz największe promocje sięgające nawet 80 proc. upustów cenowych – mówi Koszliński. (MKS)