M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Florina we wspólnej akcji z Kujawskim

Katarzyna Woźniak | 6 listopada 2017, 06:00

Na rynek trafia specjalna patelnia pozwalająca "dozować" olej w dwupaku z Olejem Kujawskim.

Marka Florina rozpoczęła współpracę z marką oleju rzepakowego Kujawski z portfolio ZT Kruszwica. Efektem działań jest wprowadzenie nowości Oil Control Florina w promocji 1+1. Nowoczesna patelnia z systemem kontroli oleju w połączeniu z olejem to projekt, który promuje zbilansowane odżywianie i rozsądne smażenie.
Polskie przedsiębiorstwo Florentyna, do której należy marka Florina, istnieje na rynku od 30 lat. Z myślą o osobach zorientowanych na zdrowe żywienie Florentyna stworzyła innowacyjną patelnię Oil Control Florina z inteligentnym systemem kontroli oleju, który ma pozwalać na utrzymanie odpowiedniego bilansu kalorycznego i połączyła swoje siły ze znanym brandem Olej Kujawski. Organizuje promocję produktową 1+1.

Patelnia Oil Control Florina dostępna jest w promocji sprzedażowej 1+1 z dołączonym Olejem Kujawskim.
Produkt promowany będzie na materiałach POS w punktach sprzedaży, w działaniach digital z blogosferą, a także w ramach działań public relations, za które odpowiada agencja Quality Public Relations.

Projekt został zrealizowany przez dział marketingu firmy Florentyna, również firma odpowiedzialna jest za działania marketingowo-reklamowe, w tym kreację i realizację. Działania PR i zakup mediów to wsparcie agencji Quality PR. Opakowania oraz standy i inne materiały POS realizuje wewnętrzna agencja marketingowo-reklamowa firmy Florentyna.

Czytaj więcej na temat: , , , ,