M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cyfrowy Polsat rusza ze świąteczną kampanią

Maciej Burlikowski | 7 listopada 2017, 06:00

Kampanię przygotowały: Grey, TFP i Vizeum.

Cyfrowy Polsat, największa w kraju platforma telewizji satelitarnej, wystartował ze świąteczną ofertą telewizyjną. W tym roku w ramach promocji na gwiazdkę operator oferuje w każdym zestawie telewizji kanały premium – HBO, Cinemax i Eleven. Ponadto najwyższy abonament Premium Max, z pełną ofertą 177 kanałów, klienci kupią z upustem - bez opłat aż do przyszłorocznych wakacji.

Tradycyjnie w świątecznej ofercie operatora nie zabrakło także promocji na telewizory - w tym roku wiodącym modelem ma być 50-calowy Samsung UHD 4K Smart TV MU6172 (w ofercie na raty).

Świąteczną ofertę Cyfrowego Polsatu będzie promować ogólnopolska kampania reklamowa m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, a także w radiu, prasie, internecie i na outdoorze. Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja Grey Worldwide, reżyserował Michał Bulik, autorami scenariusza są: Jakub Kopiczyński i Marek Górski. Producentem spotu jest TFP, a media zakupił dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,