Kraj

Cyfrowy Polsat rusza ze świąteczną kampanią

Kampanię przygotowały: Grey, TFP i Vizeum.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FU37CCn49PfU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Cyfrowy Polsat, największa w kraju platforma telewizji satelitarnej, wystartował ze świąteczną ofertą telewizyjną. W tym roku w ramach promocji na gwiazdkę operator oferuje w każdym zestawie telewizji kanały premium – HBO, Cinemax i Eleven. Ponadto najwyższy abonament Premium Max, z pełną ofertą 177 kanałów, klienci kupią z upustem – bez opłat aż do przyszłorocznych wakacji.

Tradycyjnie w świątecznej ofercie operatora nie zabrakło także promocji na telewizory – w tym roku wiodącym modelem ma być 50-calowy Samsung UHD 4K Smart TV MU6172 (w ofercie na raty).

Świąteczną ofertę Cyfrowego Polsatu będzie promować ogólnopolska kampania reklamowa m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, a także w radiu, prasie, internecie i na outdoorze. Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja Grey Worldwide, reżyserował Michał Bulik, autorami scenariusza są: Jakub Kopiczyński i Marek Górski. Producentem spotu jest TFP, a media zakupił dom mediowy Vizeum.