Kraj

House rozpoczął współpracę z Subaru, trwają rozmowy z kolejnymi partnerami

Marka odzieżowa House (Artman SA) rozpoczęła współpracę promocyjną z klubem lojalnościowym Subaru (jego członkami są właściciele aut Subaru, którzy po...

Marka odzieżowa House (Artman SA) rozpoczęła współpracę promocyjną z klubem lojalnościowym Subaru (jego członkami są właściciele aut Subaru, którzy po zarejestrowaniu się w nim otrzymują prawa do różnorodnych przywilejów). Członkowie klubu uprawnieni będą do 10-proc. zniżek na zakupy w salonach House. Jak mówi Anna Grzesiak, specjalista ds. PR Artmana, współpraca z Subaru została nawiązana w związku ze specjalną motorową linią odzieży marki House. – Linia odzieży motorowej funkcjonuje w naszych kolekcjach od jakiegoś czasu, ale teraz postanowiliśmy ją mocniej zakomunikować na rynku. Po raz pierwszy przygotowaliśmy w jej ramach tak szeroką ofertę produktową. W dodatku w naszej najnowszej, jesiennej kolekcji design tej linii nawiązuje mocno do motywów graficznych Subaru – mówi Grzesiak. Subaru jest trzecim partnerem na stałe współpracującym z House. Wcześniej spółka nawiązała tego typu partnerstwa z Samsung Fun Club (klub lojalnościowy Samsung Electronics Polska) i dystrybutorem filmowym United International Pictures. Jak zapowiada Grzesiak, w najbliższym czasie Artman chce rozpocząć współpracę z kolejnymi marketerami. Obecnie prowadzone są rozmowy m.in. z jedną z firm z branży elektroniki użytkowej. (MG)