M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak już w świątecznym nastroju

Maciej Burlikowski | 8 listopada 2017, 06:00

Plus i Cyfrowy Polsat ruszają ze świąteczną kampanią wspólnego programu SmartDom.

Cyfrowy Polsat, największa w kraju platforma telewizji satelitarnej, i należący do niego Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, ruszają ze świąteczną kampanią ich wspólnego programu lojalnościowo-rabatowego SmartDom. Już tradycyjnie w reklamach SmartDomu występuje duet aktorski: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, prasie, radiu i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Nowy spot w reżyserii Łukasza Jaworskiego wyprodukowało studio TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk),  planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Vizeum.

W świątecznej ofercie SmartDomu wabikiem na klientów ma być propozycja abonamentu telefonicznego w Plusie za połowę ceny i dwa razy więcej internetu oraz m.in. smartfony Sony Xperia w atrakcyjnych cenach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,