Zagranica

LG prezentuje spot na erę postprawdy

Marka telefonu V30 zaprezentowała antyinstagramową kampanię wyraźnie odnoszącą się do zamiłowania milenialsów do autentyczności.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpWcw90HZQtk%22%7D
Marka LG zaprezentowała najnowszą globalną odsłonę kampanii promującej model V30. Spot porusza kwestię znaczenia prawdy we współczesnym świecie. Adresatem spotu są milenialsi. Jak wskazują komentatorzy “AdWeek”, kampania wymierzona jest w hegemonię Instagrama i wszechobecny snobizm. Komunikacja realizowana jest pod hasłem “This is Real”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Huge.
Kampania nie omija wpadek, żenujących momentów, a także wszelkich przejawów niedoskonałości, które czynią ludzi autentycznymi.

(AdWeek)

Tagi