Kraj

"Naj" wdraża nową inicjatywę G+J Polska dołączania CD z nagranymi książkami

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) testuje nową inicjatywę na polskim rynku wydawniczym, jaką jest dołączanie do prasy CD-ROM-ów z nagranymi książkami....

Tygodnik “Naj” (G+J Polska) testuje nową inicjatywę na polskim rynku wydawniczym, jaką jest dołączanie do prasy CD-ROM-ów z nagranymi książkami. Od wczoraj jest dostępne podwójne świąteczne wydanie tego magazynu z książką “Bridget Jones” na 4 płytach CD. Cena “Naj” z płytami wynosi 8,9 zł. Jak przekazała Magdalena Malicka, wydawca w G+J Polska odpowiedzialna za “Naj”, “Claudię”, “Rodziców”, “Moje Mieszkanie” i “Moje Gotowanie”, w planach całego G+J Polska jest wydawanie na CD największych hitów książkowych ostatnich lat. Byłyby one różnicowane ze względu na formułę magazynu. – Mamy do czynienia z bardzo dużą inwestycją ze względu na koszty licencji, produkcję. Powieść została nagrana specjalnie dla nas. Tekst czyta aktorka Dorota Segda – mówi Magdalena Malicka. G+J Polska ma nadzieję, że polski czytelnik zainteresuje się nową formą dodatku. W Niemczech książki do słuchania są bardzo popularne i inspirują do kupowania wydań tradycyjnych. Aktualne wydanie “Naj” wspiera kampania telewizyjna (TVP, TVN, Polsat) i radiowa (RMF FM) oraz prasowa w “Super Expressie”, w innych tytułach G+J Polska, a także na stronach www.bizz.pl i Onetu. (KP)