Kraj

Tymbark melancholijnie i swojsko

Wystartowała nowa kampania marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI4DVX264LOw%22%7D
Marka Tymbark z portfolio Maspeksu wystartowała z nową kampanią. W spocie Tymbark opowiada o sobie, a jednocześnie o najlepszych polskich owocach i sadownikach. Spot podkreśla również, że produkty są wynikiem pasji, są naturalne i nie zawierają konserwantów. za kreację kampanii odpowiada Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare.