Przetargi

Siedem domów mediowych zgłosiło się do przetargu TVP

Z dziesięciu domów mediowych zaproszonych do przetargu Telewizji Polskiej SA (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 17 marca) akces...

Z dziesięciu domów mediowych zaproszonych do przetargu Telewizji Polskiej SA (pisaliśmy o nim w DS “MMP” z 17 marca) akces zgłosiło siedem z nich: Starcom, Optimum Media OMD, Zenithmedia, MediaCom Warszawa, Optimedia Poland, Starlink oraz MindShare Polska. Z udziału zrezygnowały: Universal McCann, Initiative Warszawa oraz MPG Media Planning. Negocjacje z oferentami rozpoczną się w tym tygodniu. W zapytaniu ofertowym znalazły się m.in. trzy szczegółowe zadania mediowe związane z wprowadzeniem nowego programu na antenę, rekomendacją programów z ramówek stacji TVP, które powinny otrzymać wsparcie promocyjne, oraz alokacją budżetu reklamowego w mediach. Według nieoficjalnych źródeł budżet, o którego obsługę będą starać się domy mediowe, wart jest około 10 mln zł i w 60 proc. obejmuje umowy barterowe. Wybór agencji powinien nastąpić na początku kwietnia br. (PR)