Kraj

Hortex prezentuje kolejny spot z Matką Naturą

Wystartował kolejny etap kampanii producenta soków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrH5_Tdb_Lxg%22%7D
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Hortex, promująca soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za kreację odpowiada Opus B.

Stylistyka narracji nawiązuje do formuły trailerów filmowych.
Reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, postprodukcją Lunapark. Media zaplanował i kupił dom OMD. 30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach TV.