Kraj

Aviva zaczyna kampanię "Wiem, czym oddycham" [wideo]

Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję odpowiada agencja Young & Rubicam.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVYmN2IxzWW8%22%7D
Aviva przygotowała antysmogowy program społeczno-edukacyjny “Wiem, czym oddycham”. Jest to cykl działań społecznych, edukacyjnych i promocyjnych, jakiego Aviva nie realizowała od lat. Na potrzeby projektu firma przygotowała dwa spoty reklamowe. Pierwszy, wizerunkowy, będzie emitowany w telewizji, internecie oraz kinach. 30-sekundowy film zwraca uwagę na problem smogu. 

Ponadto Aviva we współpracy z redakcją “Dzień Dobry TVN” przygotowała cykl programów edukacyjnych dotyczących smogu oraz ochrony zdrowia przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego powietrza. Działania promocyjne obejmą również media społecznościowe. Program “Wiem, czym oddycham” wspiera także Małgorzata Kożuchowska, która uczestniczy w działaniach społecznych i reklamowych Avivy.

Najważniejszą częścią projektu ma być program społeczny, w ramach którego Aviva zwiększy o 300 liczbę zewnętrznych czujników firmy Airly monitorujących jakość powietrza w Polsce. 150 czujników jest właśnie montowanych na placówkach Avivy i Expandera w całej Polsce. Kolejnych 150 urządzeń zostanie nieodpłatnie udostępnionych w konkursie Fundacji Aviva. Do 10 grudnia na stronie www.wiemczymoddycham.pl każdy może zgłosić miejsce, w którym ma zostać umieszczony zewnętrzny czujnik. Firma zaprosiła też do współpracy ekspertów oraz influencerów, którzy będą promotorami akcji.

Programowi “Wiem, czym oddycham” towarzyszą działania promujące ubezpieczenie Avivy “Poważne zachorowanie”. W jego ramach ubezpieczyciel dofinansuje wewnętrzne sensory monitorujące jakość powietrza w domu. Klienci zawierający nowe ubezpieczenia na życie otrzymają rabaty na ich zakup, a płacący wyższe składki otrzymają je bezpłatnie. Akcję będzie wspierać kampania w telewizji i internecie.

Strategię programu opracowała wewnętrznie Aviva. Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję odpowiada agencja Young & Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Zenith. Działania public relations powierzono agencji Zoom BSC.