Bank Credit Agricole wystartował z kampanią kont dla obcokrajowców skierowaną do Ukraińców przebywających w Polsce.
Media zaplanowane do tej kampanii zostały dopasowane kontekstowo: sampling ulotek z ofertą na siedzeniach w autokarach dla podróżujących na Ukrainę oraz w pociągach wyjeżdżających z Przemyśla, branding okładek na bilety autokarowe oraz tablice/billboardy ustawione na specjalnych konstrukcjach przy głównych przejściach granicznych. Ponadto zaplanowane działania obejmują promocję w prasie skierowanej do obywateli Ukrainy.
Kampania potrwa do końca br.
Kreację stworzyła agencja reklamowa Just. Na jej bazie agencja Cube Group przygotowała kreację internetową. Za planowanie i zakup mediów ATL odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, a za zakup mediów w internecie – Cube Group.
Aby założyć rachunek w polskim banku, obcokrajowiec musi przedstawić paszport i dokument potwierdzający legalność pobytu na terenie RP.