Kraj

Lumiko startuje z kampanią ogólnopolską

Działania prowadzone są pod hasłem "Smak spokoju".

Lumiko startuje z kampanią ogólnopolską
“Smak spokoju” to główne hasło ogólnopolskiej kampanii marki Lumiko.
Lumiko to marka pochodząca z Łukowa.
W ramach kampanii agencja Dziadek do Orzechów przygotowała trzy spoty reklamowe, które będą emitowane do połowy grudnia w mediach społecznościowych, a także na wybranych platformach VoD. Kampania w internecie została wzmocniona działaniami outdoorowymi. Działania OOH prowadzone są w wybranych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście i Szczecinie. Kampania reklamowa “Smak spokoju” jest pierwszą kampanią Lumiko opartą na nowym brandingu marki, który został opracowany w 2017 r. przez agencję Dziadek do Orzechów. W ramach działań rebrandingowych przygotowano nową strategię komunikacji marki, którą poprzedziły własne badania rynkowe i konsumenckie. Nowe pozycjonowanie marki znalazło także swoje odbicie w elementach komunikacji wizualnej Lumiko. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów – Value Media.