Kraj

Nordea promuje w prasie rachunki eFirma

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię rachunków eFirma. Główny przekaz koncentruje się na podstawowych benefitach tego produktu - niskich kosztach i...

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię rachunków eFirma. Główny przekaz koncentruje się na podstawowych benefitach tego produktu – niskich kosztach i wysokiej funkcjonalności. Targetem kampanii są małe i średnie firmy. Kampania wykorzystuje codzienną prasę ogólnopolską oraz tygodniki opinii. Będzie też wspierana w internecie. Jak mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Nordea Bank Polska, dodatkowym celem kampanii jest wzrost świadomości marki Nordea. Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym departamentu marketingu i komunikacji banku Nordea oraz agencji Media Focus. Planowaniem mediów zajął się MPG Media Planning. Z rachunku eFirma Nordea mogą korzystać osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz spółki cywilne, partnerskie, jawne i komandytowe. Rachunek można otwierać przez internet lub w oddziale banku, klienci mają dostęp do konta przez internet, infolinię, oddział, SMS-y i WAP. (MG)