Kraj

Provident reklamuje "wynajem" pieniędzy

Kampanię przygotowały Isobar i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwgB5mkL2UkE%22%7D
Provident Polska, największa w kraju firma udzielająca pożyczek gotówkowych, reklamuje wprowadzoną na początku października ofertę pod nazwą Pożyczka Wynajmowana. To pożyczki z odroczoną spłatą – pożyczkobiorcy zaczynają spłacać pożyczone pieniądze dopiero po pięciu miesiącach, a w międzyczasie płacą jedynie niewielką – jak sugeruje Provident – opłatę za ich “wynajęcie”.

Kampanię reklamową Pożyczki Wynajmowanej przygotowała agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.