M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania Huawei z Lewandowskim

Maciej Burlikowski | 21 listopada 2017, 06:00

Oprócz TV komunikacja obejmuje także kina, outdoor oraz internet.

Huawei Polska, krajowe przedstawicielstwo chińskiego potentata w produkcji m.in. smartfonów, rusza z zapowiadaną kampanią swojego nowego flagowego modelu samartfona Huawei Mate 10 Pro, do której zatrudniła swojego ambasadora marki - Roberta Lewandowskiego, najpopularniejszego obecnie piłkarza z Polski. Jest on twarzą reklamową chińskiej marki od 2015 r.

Jak już informowaliśmy w M&MP24, spot jest lokalną produkcją autorstwa agencji DDB & Tribal. Huawei Polska współpracuje także z agencją reklamową Gong, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dla niego dom mediowy Maxus.

Kampania pod hasłem "Skąd się biorą mistrzowie?" poza emisją spotu w TV i kinach obejmuje także outdoor, digital i działania w internecie.

Pod względem udziałów ilościowych w rynku Huawei jest już na 2. miejscu w Polsce (ok. 23 proc. rynku), podczas gdy udziały lidera - Samsung Electronics - oscylują nieco powyżej 30 proc.

Czytaj więcej na temat: , , , ,