Kraj

Wystartowała kampania Przelewy24

Partnerem medialnym działań jest sieć Multikino.

Multikino SA zostało partnerem medialnym kampanii Przelewy24 realizowanej pod hasłem “Płać Bezpiecznie”, która potrwa do połowy grudnia br.
Spot promujący kampanię, a także kreacje bannerowe będą emitowane we wszystkich kinach sieci Multikino.
W animowanym spocie serwis przekonuje, że gwarancją bezpiecznych zakupów online jest wybór sprawdzonego operatora płatności – ma to być firma Przelewy24. Marka podkreśla swoje 13-letnie doświadczenie na rynku e-commerce oraz współpracę z 65 tys. partnerami biznesowymi. W portfolio firmy znajduje się 250 bezpiecznych sposobów płatności.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMT6d-4RJO0s%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kampanię, której patronuje Multikino, wspiera Trusted Shops. Za koncept kreatywny odpowiada dział marketingu Przelewy24. Spot kinowy przygotowała agencja AlpenAmination.