M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Accenture Interactive zdobywa budżet Maserati

( red. ) | 29 listopada 2017, 06:00

Fiat Chrysler powierza agencji interaktywnej obsługę luksusowej marki aut sportowych na ośmiu rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Europie i Japonii.

Anatoly Roytman, dyrektor generalny Accenture Interactive w Europie, Afryce i Ameryce Łacińskiej, doprowadził w ub.r. do przejęcia londyńskiej agencji kreatywnej Karmarama, która będzie obsługiwać budżet Maserati. W br. Accenture Interactive przejął dwie kolejne agencje kreatywne: Monkeys w Australii i Altima we Francji.

Brief od marki Fiata Chryslera przewiduje, że agencja zajmie się każdym punktem styku konsumenta z Maserati. Obszary zainteresowania to kreacja, digital, strategia, produkcja kontentu, zarządzanie kampaniami, SEO, analiza danych i doświadczenia użytkownika podczas jazd testowych. 

Zdaniem Accenture Interactive zdobycie budżetu Maserati - bez przetargu - to znaczący sukces firmy w rywalizacji z tradycyjnymi agencjami reklamowymi. W br. aż cztery spółki należące do gigantów z branży konsultingowej i technologicznej (Accenture, PwC, IBM i Deloitte) znalazły się w pierwszej dziesiątce publikowanego przez "Advertising Age" rankingu największych agencji reklamowych świata. Accenture Interactive uplasowała się najwyżej z nich. 

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,