Kraj

Bridge2Fun wchłania FCB Warsaw

Nowo powstała agencja będzie się nazywać FCB Bridge2Fun.

Bridge2Fun wchłania FCB Warsaw
Agencja reklamowa Bridge2Fun, której głównym klientem jest operator komórkowy T-Mobile Polska (Deustche Telekom), wchłania agencję FCB Warsaw, polską filię międzynarodowej grupy FCB, której głównym klientem jest niemiecki koncern Beiersdorf, producent m.in. kosmetyków Nivea.

Po połączeniu nowo powstała agencja będzie działać pod nazwą FCB Bridge2Fun.

Agencja Bridge2Fun jest i pod nową nazwą pozostanie częścią Grupy 4Fun Media, nadawcy trzech telewizyjnych kanałów muzycznych i właściciela firmy reklamy digital signage (reklamy na ekranach w centrach handlowych) Screen Network Sp. z o.o. Agencja powstała w 2015 r. Zatrudnia obecnie ok. 20 osób. W ub.r. z 4 mln zł przychodów wypracowała 521 tys. zł zysku EBITDA, w I półroczu br. z 3,76 mln zł przychodów wypracowała zaś blisko 1 mln zł zysku EBITDA.

Prezesem Grupy 4Fun Media i jednocześnie prezesem Bridge2Fun jest Rafał Baran. W maju br. dyrektor zarządzającą agencji (nowo utworzone stanowisko) została Lidia Zagórska, która po 13 latach przeszła z TVN-u.

Oprócz T-Mobile Polska Brigde2Fun pracuje także dla: marki napojów energetycznych Black (FoodCare), Grupy Onet (Onet-RASP), serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl (Polska Press Grupa), serwisu VoD Showmax (holding Naspers z RPA) oraz sklepu internetowego Born2be.pl (AZAGroup).

Głównym klientem agencji FCB Warsaw, działającej wcześniej jako Ad Fabrika, Draft FCB + Ad Fabrika i Ad Fabrika FCB, jest inny niemiecki koncern, z branży kosmetycznej – Beiersdorf, właściciel marek Nivea, Eucerin i Tesa, dla których agencja pracuje. W pierwszej połowie roku agencja informowała, że zatrudnia 25 osób. Danych finansowych nie ujawniała. W czerwcu br. Marcin Godlewski, jej wieloletni zarządzający, zrezygnował, jego następczynią została Agnieszka Wichracka.

Wchłaniając FCB Warsaw, Bridge2Fun uzyskuje tym samym afiliację sieci FCB, która należy do Interpublic Group of Companies. 

– Jestem przekonany, że dołączając do sieci o globalnym zasięgu, agencja zyskuje nowe kompetencje, a także dostęp do światowego know-how, co pozwoli nam dostarczać jeszcze lepsze i bardziej innowacyjne rozwiązania – mówi Rafał Baran.