Kraj

Heineken apeluje do kierowców o abstynencję

Startuje kampania telewizyjna marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtV6gygNPetU%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w Polsce, rozpoczyna kampanię marki Heineken (holenderska grupa jest głównym akcjonariuszem Grupy Żywiec).

Działania prowadzone będą pod hasłem: “Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij”.

Występuje w niej legendarny szkocki kierowca Formuły 1 Sir Jackie Stewart (trzykrotny mistrz świata w latach 1969, 1971 i 1973).

– W ramach partnerstwa z Formułą 1 chcemy w nowy i innowacyjny sposób podejść do komunikacji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. – W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedynym wyborem.

Spot będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie.
Reklamę stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. Utwór wykorzystany w reklamie nosi tytuł “Heroes” i wykonuje go David Bowie. W Polsce dla marki pracują agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Heineken jest globalnym sponsorem Formuły 1 od czerwca ub.r.