Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w Polsce, rozpoczyna kampanię marki Heineken (holenderska grupa jest głównym akcjonariuszem Grupy Żywiec).
Działania prowadzone będą pod hasłem: “Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij”.
Występuje w niej legendarny szkocki kierowca Formuły 1 Sir Jackie Stewart (trzykrotny mistrz świata w latach 1969, 1971 i 1973).
– W ramach partnerstwa z Formułą 1 chcemy w nowy i innowacyjny sposób podejść do komunikacji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. – W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedynym wyborem.
Spot będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie.
Reklamę stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. Utwór wykorzystany w reklamie nosi tytuł “Heroes” i wykonuje go David Bowie. W Polsce dla marki pracują agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Heineken jest globalnym sponsorem Formuły 1 od czerwca ub.r.