Kraj

BGŻ SA wybrał agencję Henyo Behrendt

Zakończył się przetarg na dwuletnią obsługę reklamową Banku Gospodarki Żywnościowej SA. Startowały w nim: J. Walter Thompson/Parintex, McCann-Erickson, Gruppa 66...

Zakończył się przetarg na dwuletnią obsługę reklamową Banku Gospodarki Żywnościowej SA. Startowały w nim: J. Walter Thompson/Parintex, McCann-Erickson, Gruppa 66 i Henyo Behrendt. Zwycięska okazała się ta ostatnia. Powierzono jej obsługę full service: strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów. Na początek zaplanowana jest kampania wizerunkowo-produktowa. Jej część telewizyjna (TVP1, TVP2, TVN, RTL7, Polsat i TV4) rozpocznie się 20 maja i będzie trwać 6 tygodni. Równocześnie z emisją 3 spotów przebiegać będzie kampania prasowa, obejmująca dzienniki (“Gazeta Wyborcza”, “Super Express”) i tygodniki (“Wprost”, “Polityka”, “Pani Domu”, “Tele Tydzień”). Prasę i telewizję poprzedzać będzie kampania na billboardach. (AMS)